Glimpses from My Instagram Gallery

2008-08-18

عقبال بورصتك يا مصر

BBCArabic.com | أخبار العالم | ارتفاع بورصة كراتشي إثر استقالة مشرف:
"ارتفاع بورصة كراتشي إثر استقالة مشرف"

عقبال بورصتك يا مصر

هناك 14 تعليقًا:

  1. قصدك عقبال استقالة برويز مبارك

    ردحذف
  2. ياااااه
    ده مشرف لسة من يومين كان برضه بيقول انا قاعد لاخر نفس
    معقولة الحجر خلص بسرعة كده؟
    امال الحجر اللي عندنا مش بيخلص ليه؟ اخر نفس لسة قدامه كتير قوي ده الفحم مالي البلد

    ردحذف
  3. غير معرف8/18/2008 4:46 م

    يقول خبراءفى تفصيل القوانين ان البورصة المصرية لن تتحسن الا بحبس ابراهيم عيسى والمدونينين من امثال نوارة نجم ومراقب مصرى واخرين... يعنى شوية الاف يعدوا على اصابع اليدين والرجلين ...اما عن تساؤل نوارة عن الحجر بتاعنا : ف دة "حجر حياتة اطول" بس مش بكتير

    ردحذف
  4. عزيز عيني
    عيب عليك
    مبارك مش مجرد رئيس
    مبارك إله
    والآلهة لا تستقيل
    ولا هتكفر بقى؟؟؟؟

    ردحذف
  5. نوارة

    دول رؤسا صيع
    مش قد كلمتهم
    إحنا لما إلهنا/رئيسنا يقول ها أنذا معكم طالما في الصدر قلب ينبض ونفس يتردد بيبقى قد كلامه معناه إنه معانا للآخر
    لآخر نفس فينا طبعا مش فيه هو
    لأنه هو الحي الذي لا يموت
    وهو انتي نفكرة أصلا إن رئيسنا الإله بيتنفس أصلا زينا؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  6. غير معروف

    أيوة مظبوط عشان إحنا اللي أفزعنا الأطفال وأثرنا الرعب في قلوبهم
    عموما مش هقول لك غير كلمة واحدة

    القافلة تنبح والكلاب تسير

    ردحذف
  7. شعب إبن متناكة غبي وفاشل بصحيح ولا يصلح لشئ إلا أكل لحم الحمير والكلاب الميتة.... يعني العالم كله فاضي لكم وعمال يعمل في مؤامرات ضدكم عشان النباهة إللي عندكم مش عند حد أما أنتم شعب خريان محشش ومسطول وكل واحد فيكم عايش في دور رئيس مصر القادم ومستني يصحوه من النوم بدري علشان يحكم البلد شوية كسالى معرصين بصحيح

    ردحذف
  8. غير معرف8/20/2008 4:16 ص

    يا عم الحج مينا عمال تقولى الكماة والرماة واهو المجلس اتحرق وانت مش هنا بالذمة دة كلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  9. هههههههههههههههه
    يا مينو
    ادفع تمن انك خطيبي بقى

    ردحذف
  10. جبهة التهييس الشعبية

    اسكتي... دا انا وصلني من مصدر موثوق منه إن فيه ناس كتير مسدقين موضوع إنك خطيبتي بجد... هههههههههههه
    أنا معنديش مشكلة طبعا ويشرفني يا روحي إنك تبقي خطيبتي... بس أنا عارف أساسا إنك نباتية وبعدين أنا خاطب بالفعل

    يقال أن الشائعة تتردد بقوة في أوساط السلفيين وبعض الجهاديين... عليا وعليكي السلام بقى يا ننوش

    ههههههههههههههههه

    ردحذف
  11. نوارة

    بس شفتي القارئ اللي بيلومني إني تخاذلت يوم حريقة المجلس

    طب أعمل إيه أكتر من اللي عملته يعني؟
    أنا تابعت الحريقة بنفسي ورحت صورت الحريقة بالموبايل وسط الآلاف من بني شعبي... ومسجل على الموبايل وسط الحريقة صوت المصريين العظماء وهم بيصفروا بابتهاج في قلب الحريقة

    هو لازم يعني الواحد يعمل منظر وشو ويتف تدوينة سخنة في كل حادثة؟

    طيب يا ستي ... كان معكم من قلب الحريقة مراسلكم مراقب مصري
    هههههههههههههه

    ردحذف
  12. غير معرف8/23/2008 1:46 ص

    عزيزى الحج مينا يوم الحريق انا كان عندى "رماة"كتير قوى بس ماكنش عندى"كماة" قولت معلش الناس لبعضها اعدى على مراقب مصرى اخد منة شوية "كماة" لبكرة الصبح...اما بقى ملقتكش موجود زعلت قوى بحسبك مديها كافيين اتاريك ياولداة مديها دخان حريق وبتتزق من بتوع الامن طبقا للنظرية الامنية الشهيرة " زقوا مينا...تنطفى الحريقة" وطبعا انا معجب جدا بالمدونة تقنيا وتحريريا واخراجيا...وتقبل تحياتى

    ردحذف
  13. غير معروف

    موتني من الضحك يا راجل
    أنا برضو لاحظت ونا في قلب الحريقة إن في عجز فظيع في "الكماة" و"الرماة" اللي كانوا موجودين ما كانوش قد كدة يعني

    المشكلة إني دعيت إلى الميدان
    وانا الذي ما ذقت لحم الضان
    أنا الذي لا حول لي ولا شان
    أنا الذي أقصيت عن مجالس الفتيان
    لما تولع مجالس الفتيان أدعى إلى الموت
    ولم أدع إلى المجالسة

    عشان كدة ما كانش غريب وانا بشوف كل اللي تم إقصاؤهم عن مجالس الفتيان وهم سعدا ومزقططين بالحريقة والأمن كان بيحوشهم ويضربهم خوفا من إنهم يعملوا بالمثل القائل لو بيت أبوك بيولع إلحق خد لك منه قالب

    تخيل طبعا لو الإخوة المصريين جريوا يومها عشان كل واحد منهم يلحق ياخد له قالب... يا نهار ازرق!!!
    -----

    شكرا يا عم على إعجابك بالمدونة تحريريا وتقنيا... بالنسبة لتقنيا الشكر لعم بلوجر اللي وفر لنا كل حاجة وببلاش... وتحريريا الشكر ليا ولفخامتي طبعا... بس اللي مش فاهمه إعجابك بالمدونة "إخراجيا" هههههههههههه أيوة يعني إزاي لا مؤاخذة عاجبك "إخراج" المدونة؟؟؟

    ههههههههههه

    ردحذف
  14. غير معرف8/23/2008 8:37 م

    عزيزى مينا: تقنيا اعنى بها كثرة الروابط التى تحيل الى مدونات اخرى . اما اخراجيا فتعنى الطريقة اللى وزعت بيها الموضوعات فى الصفحة الرئيسية وطريقة الوصول للبوستات المختلفة. باختصار مدخل المدونة عندك شكلة حلو وواجة بحرى والحطيان رخام ...كدة يعنى.اة وعلامات النقط والاقواس والفواصل مابتهربش على سطور تانية(زى عند نوارة -بس اوعى تقولها انى قلت كدة)

    ردحذف